Matol48 gondolatai

Matol48 gondolatai

Trianon 104

2024. június 04. - matol48

1920. június 4-én esett meg Trianon. Azóta eltelt 104 év, és az 1938 és 1944 közötti időszakot leszámítva, azóta sem tértek vissza Magyarországhoz az elszakított területek. Én nagyon örülnék ha az elvesztett területek Magyarországhoz tartoznának, de a visszaszerzésükre sajnos nincs valós esély. Szerintem a revíziót el kellene engedni.

Azt szeretném, hogy a határon túli magyarok megmaradjanak magyarnak, s nem csak ők, hanem a gyermekeik, unokáik, az ő unokáik még több száz meg ezer évekig. Amíg világ a világ. A határon túli magyarság megsegítését illetően a véleményem a következő: Ha a magyar kormány annyira magyar lenne mint azt magáról állítja, legkésőbb 1990 óta zajlana folyamatosan a határon túli magyarok tömeges Magyarországra telepítése, melynek keretében az összes határon túli magyar visszakerülne Magyarországra. A Trianonban elvesztett területeket sajnos nem sok esély van visszaszerezni, de a honfitársainkat megmenthetnénk. MINDEN HATÁRON TÚLI MAGYARNAK MAGYARORSZÁGON A HELYE! Nem a Magyarországgal szomszédos államokban, nem Nyugat-Európában! Magyarországon! Akkor végre nem érnék a külhoniakat magyarellenes atrocitások. Szerintem ezzel lehet a legtöbbet tenni a határon túli magyarságért.

Nekem fáj a Trianonban elrabolt területek elvesztése, de még jobban fáj a kint rekedt magyarság lassú fogyása. Szörnyű érzés mindezt tehetetlenül végignézni. De a legjobban az fáj, az borzaszt el, ha egy magyar bele asszimilálódik az idegen népbe és elveszíti, megtagadja magyarságát. Az ilyen eseteket nemzetárulásnak tartom. Én szeretem a hazámat és a nemzetet melybe tartozom, határon innen és azon túl. Azt szeretném, legyen boldog, egészséges, gyarapodó, legyen önbecsülése. Azt szeretném, hogy a magyar nemzet fennmaradjon a kárpát-medencei őshazájában. (Nem jöttünk mi sehonnan sem, mindig is itt éltünk a Kárpát-medencében.)  Örülnék ha az elcsatolt területek Magyarországhoz tartoznának, de erre sajnos nincs reális esély. Persze tévedhetek... Egyszer még évekkel ezelőtt láttam egy videót a Youtube-on ahol magyar fiatalokat köztük egy szép lányt kérdeztek a tusványosi rendezvényen arról hol akarnak megélni. Majdnem mindenki vagy nyugatra akart menni vagy maradni. Csak egy fiatalember akart Magyarországra költözni. Mindenesetre azt remélem, megmaradnak magyarnak.

Magyar vagyok és nekem fáj Trianon!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://matol48.blog.hu/api/trackback/id/tr6718421185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása